Організація обміну первинною документацією з контрагентами для користувачів
будь-яких бухгалтерських систем
Для здійснення обміну первинними документами з контрагентами за допомогою засобів електронного зв'язку ми розробили можливість імпортувати в систему «M.E.Doc» податкові накладні, акти та рахунки-фактури, створені в будь-яких інших бухгалтерських програмах.
Для реалізації цієї можливості на сайті опубліковані Описи XML-структури, згідно з якими необхідно налаштувати експорт первинних документів з програми, яку Ви використовуєте для їх створення.
Для обміну первинними документами Вам необхідно:
- створити необхідні податкові накладні, акти і рахунки в своїй системі;
- експортувати ці документи з Ваших бухгалтерських систем відповідно до наданих Описами XML-структури первинних документів;
- імпортувати файли в систему «M.E.Doc»;
- відправити документи контрагентам з системи «M.E.Doc» електронною поштою.
Налаштування можливість коректного імпорту актів і рахунків в систему «M.E.Doc» фахівці, які обслуговують Вашу бухгалтерську систему зможуть провести самостійно, без додаткових витрат, за допомогою викладеної нижче інформації: