Вiддiл продажiв
 (048)798-32-77  
Лінія консультацій
 (048)77-00-151 (IТС)  
 (048)703-8510 (MEDoc)  
 info@fort.odessa.ua

ГоловнаГоловна Мапа сайтуМапа сайту
Пошук по сайту:

 
 
 
             
 
 

 
Фон.png


 

Чому підпис на копії повинна відповідати підпису в паспорті?

У своїй діяльності ЦСК «Україна» керується чинним законодавством України.

Відповідно до п.3.1 Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України №3 від 13.01.2005 року (зі змінами, внесеними згідно з Наказом ДСТСЗІ СБ України №50 від 10.05.2006 р.) (далі- Правила), кожен Центр повинен мати Регламент.

Регламент - нормативний документ, який визначає організаційні, технічні та інші умови діяльності акредитованого центру при наданні послуг кваліфікованої електронного підпису (далі - КЕП). Регламент роботи затверджується керівником ЦСК «Україна» після узгодження з контролюючим органом -  Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України (абз.1 п.3.3 Правил).



Згідно з абзацом 3 підпункту «ґ» пункту 3.2 Правил, в Регламенті роботи ЦСК «Україна» були вказані умови ідентифікації юридичної особи (представника юридичної особи) або фізичної особи - підписувача, інформація, що надається заявником при реєстрації, види документів, на підставі яких встановлюється підписант , необхідність особистої присутності підписанта в акредитованому центрі т.д ..

В п.5.2.3. Регламента наведено перелік документів, необхідних для проходження процедури реєстрації, порядок і вимоги до запевненням їх копій. Саме в цьому пункті зазначено хто і яку копію документа повинен запевнити для отримання сертифікатів в ЦСК «Україна». Тільки при дотриманні всіх передбачених Регламентом вимог, ЦСК «Україна» має право видати сертифікат КЕП. Переконатися в цьому зобов'язаний адміністратор реєстрації (далі - АР) при проведенні процедури реєстрації.

!

Перевірити дотримання вимог щодо підписання документів і завірення їх копій відповідними уповноваженими на це особами АР може тільки порівнявши підпис на цих документах (копіях документів) з підписом в документі, що посвідчує особу, яка розписалася.

Оскільки підпис в паспорті громадянина України, згідно абз.4 п.9.1 Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України №320 від 13.04.2012 р, ставиться після встановлення особи власника і в присутності працівника територіального підрозділу Державної міграційної служби України, то АР ЦСК «Україна» має всі підстави для порівняння підпису на документах, необхідних для отримання сертифікатів, з підписом в паспорті громадянина України.


Паспорт громадянина України - це документ, що підтверджує особу власника та підтверджує громадянство України (абз.2 п.1  Положення про паспорт громадянина України, яке затверджене Постановою Верховної Ради України №2503- XII від 26.06.1992 року).

Крім паспорта громадянина України, для ідентифікації підписів на документах, в комплекті документів також можуть надаватися:

  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
  • тимчасове посвідчення громадянина України;
  • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасове або безстрокове);
  • національний паспорт іноземця та його переклад на українську мову, завірений нотаріусом або бюро перекладів;
  • посвідчення біженця;
  • документ, згідно з Регламентом надається для отримання сертифікатів і містить підтверджує напис нотаріуса про справжність підпису відповідної особи (наприклад, статут, протокол, нотаріальна довіреність і т.п.).

 

Форт.Одеса
info@fort.odessa.ua
Телефон: +38(048)798-32-77, +38(067)558-31-68
Адрес: 65044. м. Одеса, пр. Шевченко, б. 2, оф. 142